20140204

the Cyclops' herds

[en]
"these are my herds" said Cyclops
"i feed them well, i find
the most sunny slopes for them
i care my herds to live in joy

i have feasts for them, i pay musicians
for them to dance, and actors
for them to laugh

i bring priests to insure their eternal life

i dress like king and stand
above them, the priest stands
to the right, and the butcher
to the left

i love my herds and my
herds love me

when i slaughter the young
my herds know
i mean no harm

'it's the world that way' i say
and they know
'it's the world that way'
and they know

and they know"
said Cyclops

[ελ]
"αυτά είναι τα κοπάδια μου" είπε ο Κύκλωπας
"τα ταίζω καλά, τους βρίσκω
τις πιο ηλιόλουστες πλαγιές
φροντίζω τα κοπάδια μου να ζουν ευτυχισμένα

στήνω γιορτές γι αυτά, πληρώνω μουσικούς
για να χορεύουν και ηθοποιούς
για να γελούν

φέρνω ιερείς για να εξασφαλίζουν την αιώνια ζωή τους

εγώ ντύνομαι σαν βασιλιάς και στέκομαι
από πάνω τους, ο παπάς στέκει
στα δεξιά μου, κι ο χασάπης
στ' αριστερά μου

αγαπώ τα κοπάδια μου και τα
κοπάδια μου αγαπούν εμένα

όταν σφάζω τα νεαρά
τα κοπάδια μου γνωρίζουν πως
δεν θέλω το κακό τους

'είναι ο κόσμος έτσι' λέω
και καταλαβαίνουν
'είναι ο κόσμος έτσι'
το καταλαβαίνουν

το καταλαβαίνουν"
είπε ο Κύκλωπας